Det Røde Bord

Andet

Det Røde Bord - Middag for menstruation

28.05.24
Vær med til et iscenesat måltid, de fire årstider i en cyklus, oplæsninger, bevægelse, musik og selvfølgelig masser af blod.

Vi glæder os til at sætte os ved Det Røde Bord, hvor vi skal fejre den Internationale Menstruationsdag 28. maj 2024.

Madkunstner Jakob Vinkler iscensætter et cyklisk måltid som vi vil nyde i fællesskab, mens en sanselig strøm af indslag - som både vil inspirere og gøre os klogere - flyder ind over os.

Billetter kan købes gennem link i begivenheden her, og koster 200 kr. for middag og program. Hold øje med siden her, hvor programmet løbende vil offentliggøres.

Eventet er skabt i samarbejde mellem Syddjurs Bibliotek og Maltfabrikken, og er støttet af Nordea-fonden.

Køb din billet her: https://www.go-syddjurs.dk/?ytroute=/arrangementer/34946/det-roede-bord/