Bliv Kulturpilot

Fritidsjob: Bliv Kulturpilot til events og arrangementer

11.04.24
Er du mellem 13 og 25, og har du lyst til at prøve kræfter med at lave arrangementer og events med et hold af andre unge? Har du passion for kultur, kreativitet og litteratur? Så er det måske dig vi søger til en tidsbegrænset stilling som kulturpilot ved Syddjurs Bibliotek.

Som kulturpilot skal du være med til at skabe sjove og inkluderende oplevelser for vores besøgende – det kan både være på biblioteket eller måske ude i børnehaver, ældrecentre mf. Det kan være alt fra højtlæsning til workshops om kunstig intelligens, tegning, it eller noget helt fjerde, som du finder på. Med støtte fra os, vil det være jer, som finder på og afvikler små arrangementer i efteråret.

Læs hele jobopslaget og ansøg her: Fritidsjob → KULTURPILOT TIL EVENTS OG ARRANGEMENTER (elevpraktik.dk)

Ansøgningsfrist: 30/04-2024