Bogstationer

Bogstationer – Biblioteket tæt på dig

Har du langt til dit lokale bibliotek? Vi vil gerne være tættere på alle kommunens borgere. Derfor har vi opfundet vores bogstationer, som er vores måde at gøre det lidt lettere for dig, der ikke har et fysisk bibliotek lige rundt om hjørnet, at benytte Syddjurs Biblioteks tilbud.

Med bogstationerne kan du nemt hente og aflevere dine reserverede materialer tæt på hvor du bor. Vi har nemlig placeret bogstationer rundt omkring i kommunens mindre byer, så du altid har biblioteket lige ved hånden.

Med app’en "Biblioteket" kan du nemt finde inspiration og reservere de bøger, film eller andre materialer, du har brug for. Når de er klar, kan du hente dem på den bogstation, der passer dig bedst. Og når du er færdig, afleverer du dem igen det sted, hvor det bedst giver mening for dig. Det er super nemt, og du kan gøre det, præcis når det passer ind i din hverdag.

Husk at ændre afhentningssted til den bogstation, du vil have dine materialer sendt til. Det gør du i app'en Biblioteket.

Thomas viser en bogstation frem