Ferie

Planlæg din rejse

13.06.17
Du har sikkert købt rejsen allerede, men hvad skal I opleve og hvor er de bedste spisesteder? På biblioteket og eReolen Global finder du en masse rejsebøger som du kan bruge til inspiration.

På biblioteket finder du blandt andet 'Politikens rejsebøger', 'Lonely Planet' på dansk og engelsk og bøger om seværdigheder i hele verden

Er du bekymret for hvor meget du skal have med i kufferten kan du låne Lonely Planets bøger på eReolen Global, find blandt andet 'London Travel Guide', 'Malta & Gozo Travel Guide' og 'Dubai & Abu Dhabi Travel Guide'.  Download dem på din mobil eller tablet og få derved nem adgang til bogen på ferien.

Trænger du bare til at drømme dig væk til eksotiske himmelstrøg? Med Zinio har du adgang til nogle af verdens mest populære rejsemagasiner. Eksempelvis 'National Geographic Traveler', 'Taste & Travel' og 'Lonely Planet Traveller'.

Sådan læser du med eReolen Global og Zinio

eReolen Global - Har du ikke læst bøger på eReolen Global før, så læs her hvordan du gør.

Zinio - Har du ikke læst magasiner på din tablet med Zinio før, så læs her hvordan du gør.

God ferie :)

Oprindeligt skrevet af Ishøj Bibliotek.