Biblioteksposer to-go

Bestil en bibliotekspose To-Go fyldt med gode bøger nøje udvalgt af personalet på Syddjurs Bibliotek.

Om biblioteksposen skal være fyldt med krimier eller kogebøger eller begge dele er helt op til dig.

Du kan ønske dig en pose med bøger indenfor specifikke genrer og emner, eller vælge noget der minder om din yndlingsforfatter og lade dig overraske. Du kan også ønske dig bestemte bøger, og du får dem med hvis de ikke er udlånt til andre. Uanset hvad du ønsker, så lægges der vægt på at sammensætte et udvalg der giver stor læseglæde.

Det er selvfølgelig også muligt at få lydbøger, musik, film og bøger med stor skrift. Skriv blot dine ønsker i kommentarfeltet.

Bestiller du til børn skal du huske at angive alder, så kan vi nemmere finde det rigtige til dine børn.

Du kan bestille biblioteksposen To-Go til afhentning på Biblioteket i Hornslet, BMA - Maltfabrikken i Ebeltoft, Kolind+ eller Biblioteket i Rønde.

Når vi har biblioteksposen klar kommer der besked på mail eller i app'en Biblioteket på at en af bøgerne er klar til dig. Reserveringsnummeret som du får er nummeret på din pose.

Posen finder du ved de øvrige reserveringer på biblioteket. Du skal selv låne indholdet af posen ud. Posen kan hentes i bibliotekets betjente tid.

For at bestille en pose skal du være oprettet som låner på biblioteket. Hvis du ikke er det i forvejen, kan du oprette dig med MitID her på hjemmesiden.

Du er også velkommen til at ringe til biblioteket i den betjente tid og bestille en pose: 87 53 57 10

Udfyld nedenstående blanket for at bestille din pose:

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.