Marienhoffskolen, Ryomgård

Placeret på Marienhoffskolen, nærmere betegnet i skolens PLC/skolebibliotek. Der er adgang gennem skolens hovedindgang i skolens åbningstid.

Her kan du låne og aflevere materialer, ved at bruge bibliotekets App: Biblioteket.
Du kan bestille og afhente de samme materialer, som til et hvilket som helst af de øvrige biblioteker i kommunen. Og husk at du kan låne og aflevere frit mellem kommunens biblioteker, Det Rullende Bibliotek, i Marienhoffskolen eller et af de andre bibliotekstilbud.

Du kan også finde udvalgte biblioteksmaterialer til inspiration, lige til at låne med hjem.

Den eneste betingelse for at låne er, at du skal være oprettet som låner på Syddjurs Bibliotek. Er du endnu ikke låner? Læs mere her.

• Bestil bøger, film, spil, magasiner eller andre materialer her på Syddjurs Biblioteks hjemmeside. Når materialerne er klar til dig, bliver de pakket og sendt afsted. OBS! Der går op til et par timer fra du får besked om, at materialerne er klar til afhentning og til at du kan hente dem.
  • Har du spørgsmål eller ønsker til noget, så kontakt os på 8753 5710 eller send en mail på syddjursbibliotek@syddjurs.dk med dine ønsker eller spørgsmål.

Marienhoffvej 13 C
8550Ryomgård