Fra filmen "Asfalt"

8400 Ebeltoft
For unge
Foredrag & debat

Sådan arbejder en filminstruktør. Foredrag med Charlotte Madsen for unge og deres forældre

30.06.21
Kom med bag om kameraet, når filminstruktøren Charlotte Madsen fortæller dugfriske oplevelser fra indspilningen af sin seneste spillefilm ”Asfalt”.

”Asfalt” handler om pigen René, der tilbringer en masse tid med sin far, der er lastbilchauffør. René spilles af Viilbjørg Malling Agger kendt som Falke i "Tinka og kongespillet".

Filmen udkommer efteråret 2021. Charlotte Madsen bor i Ebeltoft.

Vil du vide noget om, hvordan man laver film og hvordan man bliver filminstruktør? Så få dig en gratis billet her. Det bliver fedt.

Arrangementet er for unge fra 12 år og op og bliver til i samarbejde med Kulturskolen i Syddjurs og Filmefterskolen i Ebeltoft, som arrangerer filmsommercamp  i samme uge. Her kan du høre endnu mere om instruktørens arbejde.

Arrangeret af Filmefterskolen Ebeltoft og BMA - Bibliotek, Museum, Arkiv.

Alle over 15 år skal medbringe gyldigt coronapas!