Magtfulde mikrober der gavner dig

Lokalitet
Kulturloft, Maltfabrikken i Ebeltoft
Maltvej 12
8400 Ebeltoft
For voksne
Foredrag & debat

NY DATO // Livestream+ / Magtfulde mikrober der gavner dig

18.05.21
BMA og Kulturloft livestreamer forårets offentlige naturvidenskabelige foredrag direkte fra Aahus Universitet. Hver gang tilføjer vi et ekstra lokalt tvist.

Bliv klogere på nyeste forskning om de bakterier, svampe og virus, som lever i og på hver enkelt af os livet igennem. De styrker vores modstandskraft mod farlige mikrober, beskytter os mod kroniske sygdomme og påvirker vores hjerne og stofskifte positivt.​

Livestreamet foredrag med Professor i genomforskning Oluf Borbye Pedersen, Københavns Universitet.

Kom tættere på de nyeste opdagelser og erkendelser inden for naturvidenskab med foredragsserien Offentlige foredrag i Naturvidenskab. Foredragene livestreames fra Søauditorierne, Aarhus Universitet. Det er forskere som forelæser, niveauet er højt, og du vil blive udfordret, men du kan få udbytte af alle foredrag uanset dine faglige forudsætninger.

Foredragsserien arrangeres af Faculty of Natural Sciences, Aarhus Universitet og udbydes i samarbejde med værter i en række byer og Carlsbergfondet. Livestream+ på Kulturloft udbydes med støtte fra Syddjurs Kommune.

Arrangeret af BMA - Bibliotek, Museum, Arkiv i samarbejde med Kulturloft.

Dørene åbnes kl. 18.30

Tilmeld dig på https://www.go-syddjurs.dk/arrangementer/6843/magtfulde-mikrober-der-gavner-os---livestream/

NB! Der skal forevises coronapas i døren. Dvs. vaccinebevis, dokumentation for overstået sygdom eller negativ coronatest (maks. 72 timer gammel).