Sommerfugl Snit.atalier

Børn

Workshop: Sommerfuglevæsener og andre fantasiinsekter

30.06.22
Kom til åbent værksted og fold de fineste fantasi-insekter. Slip dem løs i kunstværket Papirhaven eller ”fang” et og tag det med hjem.

Vi folder de fineste små fantasi-insekter ud af gamle bogsider. I værkstedet vil der være forskellige små stempler til rådighed, hvis du får brug for et sæt sommerfugleøjne, en vinge eller andet. Du kan få vejledning til at lave nemme origami-insekter (og også nogle der er svære). Men prøv dig også frem, og se hvad der folder sig ud af de gamle bøger.

Måske får du lyst til at få et af dine små insekter med hjem – så tag et rengjort syltetøjsglas med, og se om ikke du kan "fange" et.

Det er gratis at deltage, og du behøver ikke at tilmelde dig.

For børn fra 6 år og deres voksne.

Arrangeret af BMA - Bibliotek, Museum, Arkiv i samarbejde med Snit.atelier og workshop og støttet af Kultursekretariatet, Syddjurs Kommune.